جالب ترین استارتاپ های حوزه کتاب در ایران کدام ها هستند


حوزه کتاب، یکی از بخش هایی است که می توان با راه اندازی استارتاپ، بسیاری از نیازهای کاربران را پاسخ داد. از آن جایی که برخی از کتاب ها دارای قیمت بالایی هستند و یا برخی دیگر از این کتاب ها را به سختی می توان پیدا کرد، افراد زیادی هستند که برای تهیه این کتاب ها به مشکل برخورده اند. این حوزه در ایران، مورد توجه بنیان گذاران استارتاپ ها قرار گرفته و بر همین اساس، اقدام به راه اندازی کسب و کارهایی مرتبط با این محصولات کرده اند. برای آشنایی با استارتاپ های حوزه کتاب در ایران مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

استارتاپ های حوزه کتاب در ایران 2100478796520استارتاپ فیدیبو

این استارتاپ به صورت سامانه خرید کتاب الکترونیک و کتاب های صوتی، راه اندازی شده است. این اپلیکیشن شرایطی را فراهم ساخته تا بتوانید کتاب های نویسنده های مختلف را به صوت الکترونیک و یا صوتی، خریداری کرده و کتابخانه شخصی برای خود داشته باشید.

استارتاپ فراکتاب

یکی دیگر از استارتاپ های حوزه کتاب و کتابخوانی، استارتاپ فراکتاب است. با استفاده از خدمات این سامانه، کاربران می توانند کتاب ها را به صورت صوتی و یا متنی تهیه کرده و مطالعه نمایند.

استارتاپ طاقچه

صاقچه، یکی از معروف ترین و موفق ترین استارتاپ های حوزه کتاب در ایران است. این استارتاپ، فروشگاهی است که کاربران می توانند با استفاده از سرویس های آن، انواع کتاب های الکترونیکی، صوتی، مجله و روزنامه را به صورت پی دی اف، تهیه کنند.

استارتاپ جیک و بوک

استارتاپ جیک و بوک، یک شبکه اجتماعی است که میان خوانندگان کتاب ها و نویسندگان و ناشران، ارتباط برقرار می کند. این استارتاپ، در یک فضای مدرن کسب و کار، میان افرادی که عضو این شبکه هستند تعامل برقرار می کند. به این ترتیب به رواج کتاب خوانی در ایران، کمک می نماید.

استارتاپ خوانا

اپلیکیشن خوانا، جزو استارتاپ هایی است که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای مطالعه کتاب های الکترونیک، امکان گوش دادن به کتاب های صوتی و نمایش فیلم های آموزشی را نیز فراهم کرده است. این اپلیکیشن از ساختاری مدرن برخوردار بوده و به لطف آن، می توان محتویات آن را به سایر دستگاه های هوشمند اندرویدی، انتقال داد. این استارتاپ نیز جزو موفق ترین استارتاپ های حوزه کتاب در ایران می باشد.

 استارتاپ یونی کتاب

یونی کتاب را می توان یکی از سامانه های جامع کتاب معرفی کرد. در این سامانه، کاربران می توانند به تمامی کتاب های آموزشی اعم از کتاب های دانشگاهی، درسی و کمک درسی، دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن، می توان از کتاب های مختلف موجود در آن نظیر کتاب های عمومی، رمان ها و … نیز استفاده نمود.

استارتاپ شباویز

این استارتاپ به عنوان یک باشگاه فرهنگی، فعالیت می کند. در این کسب و کار، با استفاده از فضای مجازی و امکانات موجود در این فضا، مسائل فرهنگی و کتاب خوانی مورد بررسی قرار گرفته و خدماتی در این زمینه به کاربران ارائه می شود.

استارتاپ بانک کتاب پایتخت

استارتاپ بانک کتاب پایتخت را می توان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی عرضه کتاب های کمک درسی، معرفی نمود. در این فروشگاه، شما می توانید انواع کتاب های کمک درسی مربوط به تمامی رشته های تحصیلی را خریداری کنید.

استارتاپ های حوزه کتاب در ایران 210467962005651استارتاپ کتابلت

از دیگر استارتاپ های حوزه کتاب در ایران می توان به کتابلت اشاره کرد. این سامانه با نویسندگان و ناشران مختلفی در ارتباط است. هدف این کسب و کار، معرفی آثار ارزشمند و کتاب های مختلف به کاربران است. در این سامانه، شرایطی فراهم شده تا کاربران با امنیت کامل در کتابخانه های الکترونیک، حضور پیدا کنند. همچنین کاربران می توانند به صورت مستقیم با نویسندگان و ناشران نیز در ارتباط باشند.

استارتاپ عشق کتاب

این استارتاپ نیز سامانه ای برای فروش کتاب های کمک درسی می باشد. به این ترتیب شما می توانید با مراجعه به این سامانه، هر کتاب کمک آموزشی که در نظر داشته باشید را خریداری کنید. در این استارتاپ به خریداران کتاب ها، تخفیف نیز ارائه می شود.

استارتاپ کتاب چین

کتاب چین از دیگر استارتاپ های حوزه کتاب در ایران است. این استارتاپ، بستری برای دریافت کتاب های الکترونیک و صوتی می باشد. با استفاده از خدمات این سامانه، کاربران به کتاب های مختلفی دسترسی داشته و می توانند آنها را به صورت الکترونیک و یا صوتی، خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *