نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی چیست؟

نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی 1234567899874

یکی از نکاتی که بهتر است قبل از ورود به فضای کار اشتراکی با آن آشنا شوید نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی است. در فضای کار اشتراکی، افرادی با روحیات و اخلاقیات مختلف حضور دارند. از این رو مهم است که تمامی این افراد بتوانند در کنار هم و بدون ایجاد مزاحمت برای همدیگر، در این محیط کار کنند. از این رو برای این مراکز، یک سری قوانین تعیین شده اند و همه اعضا باید از آن پیروی کنند. این قوانین شامل موارد زیر هستند:

  • رعایت حقوق دیگران

افرادی که در این محیط کار می کنند برای حضور در آن، هزینه ای پرداخت می کنند. به همین دلیل نیز تمایل دارند از حضور در این مکان ها، بهترین استفاده را کرده و بیشتری بهره وری را داشته باشند؛ بنابراین رعایت حقوق دیگران، مهمترین موردی است که در زمان حضور در فضای کار اشتراکی باید به آن توجه کنید. این موضوع از نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی به شمار می رود، زیرا اگر با این موارد آشنا نباشید و به آنها توجهی نکنید قطعاً مشکلات عدیده را ایجاد کرده و خود نیز دچار مشکل خواهید شد. تصور کنید که رعایت حقوق دیگران را هیچ کس در نظر نگرفته و مطابق میل خود رفتار کنند، در این حالت قطعاً حضور در چنین مکانی می تواند دردسری بزرگ باشد.

  • نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی 1234567899874رعایت قوانین فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی دارای قوانین مشخصی است که قبل از حضور در این مراکز، به شما اعلام می شوند. این قوانین تعیین شده اند تا مدیریت این مکان ها، امکان پذیر باشد. از جمله قوانین این مراکز، رعایت سکوت به هنگام کار دیگران اعضای این مرکز است. این افراد باید بتوانند بر روی امور کاری خود تمرکز کنند. در غیر این صورت، بهره وری آنها از بین رفته و قطعاً این موضوع عواقب جبران ناپذیری برای استارتاپ ها خواهد داشت. این محیط ها، قوانین دیگری نیز دارند که تمامی اعضا باید به آنها توجه کنند.

  • استفاده صحیح از وسایل و تجهیزات موجود

از دیگر مواردی که در فرهنگ فضای کار اشتراکی دارای جایگاه ویژه ای است، استفاده صحیح از تجهیزات و وسایل موجود در این مراکز است. شما به عنوان یکی از اعضای استارتاپ ها باید در نگهداری از این تجهیزات، تلاش کنید. در غیر این صورت، خسارت های وارده از شما گرفته خواهد شد.

فضای کار اشتراکی و افزایش بهره وری افراد

از دیگر نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی این است که بهتر است با تأثیر این مراکز بر بهره وری افراد آشنا شوید. در این فضاها، کسب و کارهای زیادی در حال فعالیت هستند. اعضای این تیم ها سعی دارند تا در اسرع وقت نسبت به انجام امور گروه، اقدام کنند. همین موضوع باعث شده تا این مکان ها دارای جوی پویا باشد. شما به عنوان یک فرد تازه وارد، قطعاً با دیدن جنب و جوش و هیجان این افراد، به وجد آمده و از آنها الگوبرداری خواهید کرد. این امر سبب می شود تا بهره وری افراد در این مراکز، بیشتر از دفاتر کار معمولی باشد.

نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی 6556251544656555شناسایی فضای کار مناسب برای کسب و کار خود

کسب و کاری که راه اندازی کرده اید حتماً یک سری امکانات ویژه ای نیاز داشته و ویژگی های خاصی دارد. به همین منظور باید ابتدا این ویژگی ها و نیازها را شناسایی کرده و سپس فضای کار اشتراکی مناسب را شناسایی کنید. فضای کار اشتراکی باید تمامی امکاناتی که شما لازم دارید را در اختیار شما قرار دهد. در ضمن قوانین آن باید با روحیات و ویژگی های کسب و کارتان، همخوانی داشته باشد.

هزینه فضای کار اشتراکی به چه صورت محاسبه می شود؟

قبل از این که اقدام به ثبت نام در فضای کار اشتراکی کنید باید بدانید که در این مراکز، هزینه ها به چه صورت محاسبه خواهند شد. باید از اجاره این مکان، هزینه تجهیزات و خدماتی که در اختیار خواهید داشت و به صورت کلی، هزینه حضور در این مراکز آگاه باشید. با آگاهی از این مورد، می توانید بهترین فضای کار اشتراکی را شناسایی کرده و فعالیت های خود را شروع کنید.

مشاغل مناسب برای فعالیت در فضای کار اشتراکی

یکی دیگر از نکات مهم حضور در فضای کار اشتراکی، آشنایی با مشاغل مناسب برای فعالیت در این مکان ها است. استارتاپ ها، فریلنسرها، شرکت های بزرگ و کوچک خدماتی، نویسندگان و گروه های تحقیقاتی دانشجویی، از کسب و کارهایی هستند می توانند در این مکان ها فعالیت کنند. تحقیق کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار شما نیز جزو مشاغل مناسب برای حضور در این محیط ها باشد. در این صورت با خیال راحت می توانید یکی از فضاهای کار اشتراکی مناسب را انتخاب کرده و در آن فعالیت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *