جذاب ترین استارتاپ های جدید در دنیا

جذاب ترین استارتاپ های جدید در دنیا 210036585897696320

در سال اخیر، استارتاپ ها به عنوان یکی از جذاب ترین مشاغل در دنیا شناخته شده اند. زمینه فعالیت استارتاپ ها بسیار متنوع بوده و افراد می توانند بر اساس هر ایده ای، آن را راه اندازی نمایند؛ اما در میان تمامی استارتاپ هایی که در این سال ها راه اندازی شده اند، برخی از آنها از ایده های جذابی پیروی می کنند. به همین سبب هم این کسب و کارها دارای روند رو به رشد سریعی هستند. در این مطلب قصد داریم چند مورد از جذاب ترین استارتاپ های دنیا را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با الگوبرداری از این استارتاپ ها و یا طرح ریزی یک ایده جذاب، استارتاپی کارآمد، راه اندازی کنید.

جذاب ترین استارتاپ های جدید در دنیا 213396875420استارتاپ BabySparks

افرادی که لذت پدر و مادر شدن را برای اولین بار تجربه می کنند با بسیاری از چم و خم های بچه داری آشنا نیستند. این والدین به افراد و یا مرکزی نیاز دارند تا بتوانند سؤالات خود را از آنها بپرسند و آموزش های لازم برای کودک داری را یاد بگیرند. استارتاپ BabySparks با راه اندازی سرویسی کارآمد به این نیاز والدین پاسخ داده اند. در این سرویس، تمام آموزش های لازم برای نگهداری از کودک در چند سال اول زندگی، به والدین ارائه می شود. این استارتاپ جزو جذاب ترین کسب و کارهای این حوزه بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. نحوه ارائه خدمات و کیفیت بالای این سرویس ها موجب شده تا مشتریان از این استارتاپ رضایت کافی داشته باشند.

استارتاپ Ayenda Rooms

یکی از جذاب ترین استارتاپ های دنیا که در کشور کلمبیا راه اندازی شده است استارتاپ Ayenda Rooms می باشد. خدمات این کسب و کار مربوط به مدیریت ملک و رزرو اتاق در هتل ها می باشد. مشتریان هتل با استفاده از این استارتاپ، می توانند از امکانات رفاهی استاندارد هتل ها نظیر وای فای، خدمات بهداشتی و … نیز بهرمند گردند. این استارتاپ، امروزه دارای مشتریان زیادی بوده و توانسته با عملکرد فوق العاده خود تا 30 درصد، مشتریان هتل ها را افزایش دهد. بر اساس این نوع عملکرد، هتل های زیادی هستند که خواستار استفاده از خدمات این استارتاپ می باشند.

استارتاپ Bumblebee Spaces

استارتاپ Bumblebee Spaces را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و کارآمدترین استارتاپ های جدید دانست. این شرکت در زمینه ارائه تخت خواب، کمد، کابینت و … فعالیت دارد؛ اما این وسایل با محصولاتی که در فروشگاه ها و شرکت های دیگر ساخته می شود فرق دارند. در این استارتاپ، تمامی این وسایل در سقف اتاق، جاسازی می شوند. از این رو شما می توانید در یک فضای کم، به صورت بهینه از ظرفیت اتاق ها استفاده نمایید. بعد از این که این محصولات در سقف اتاق جاسازی شدند، تمامی این وسایل با استفاده از اپلیکیشن، قابل دسترسی خواهند بود. با توجه به خدماتی که این استارتاپ به مشتریان خود ارائه می کند می توان آن را به عنوان یکی از جذاب ترین استارتاپ های دنیا در نظر گرفت.

جذاب ترین استارتاپ های جدید در دنیا 5455645648788875964استارتاپ Bankity

با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده ها و کسب و کارها، امروزه نیاز به استارتاپی که بتواند هزینه ها را پیگیری و مدیریت نماید، احساس می شود. استارتاپ Bankity، همین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. با استفاده از خدمات این کسب و کار، شما می توانید وضعیت اقتصادی و هزینه های خود را تنظیم نمایید. درآمدی که این استارتاپ به دست می آورد از طریق کارمزدها می باشد.

استارتاپ Channel Cross Border

یکی دیگر از جذاب ترین استارتاپ های دنیا، استارتاپ Channel Cross Border می باشد. این کسب و کار که در ایالات متحده آمریکا راه اندازی شده است دارای یک پلتفرم چند زبانه است. با استفاده از این پلتفرم، افرادی که در نقاط مختلف دنیا هستند می توانند اخبار مربوط به ایالات متحده آمریکا را به راحتی دریافت و مطالعه کنند. می توان این نوع استارتاپ ها را در کشورهای دیگر نیز راه اندازی نمود تا همه افراد بتوانند به صورت آسان، این اخبار را دریافت کنند.

این موارد، تنها بخشی از اسامی جذاب ترین استارتاپ های دنیا می باشند. شما می توانید با یک جستجوی ساده به تعداد زیادی از این نوع استارتاپ ها دسترسی داشته باشید. افراد که درصدد راه اندازی استارتاپی جذاب هستند نیز می توانند با توجه به ایده اولیه این کسب و کارها، به ایده ای جذابتر دست پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *