اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا

اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا 867468541235246584786400

همه گیری کرونا باعث شده تا زندگی تمامی انسان ها مختل شود. این بیماری، بیشترین تأثیر را بر روی کسب و کارها گذاشته و باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای نوین با شکست روبرو شوند. در این میان، فضاهای کار اشتراکی نیز از این آثار زیان بار، بی نصیب نمانده اند. تمامی افراد به این فکر می کنند که آیا از این بیماری، جان سالم به در خواهند برد و این که چگونه می توانند زندگی خود را از این مهلکه، نجات دهند. صاحبان فضاهای کار اشتراکی نیز قطعاً در این فکر هستند که آیا این فضاها می توانند در این دوران دوام بیاورند و به کار خود ادامه دهند یا نه. با توجه به اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا به یقین می توان گفت که این فضاها در این دوران و دوران پس آن، دوام آورده و بستری عالی برای کسب و کارها خواهند بود.

شاید بپرسید این فضاها چه اهمتی در این دوران دارند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال خود، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا 867468541235246584786400

وجود جامعه ای که از شما حمایت می کند

در این دوران، برخی از کسب و کارها از بین رفته اند و افراد زیادی، بیکار شده اند. این موضوع باعث شده تا افراد دچار ناامیدی شده و به حمایت کسی نیاز داشته باشند تا به آنها دلگرمی داده و شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند دوباره بر سر کار برگردند. برای رسیدن به این موارد، فضاهای کار اشتراکی بهترین گزینه هستند. در فضای کار اشتراکی، اعضای تیم ها با هم در ارتباط هستند و تعاملات نزدیکی با هم دارند. به همین دلیل نیز می توانند به خوبی از هم حمایت کنند. این فضاها، یک فرصت شغلی جدید برای آنها فراهم کرده و این افراد را از بیکاری درمی آورد. شاید بپرسید چگونه؟ در این فضاها که افراد در کنار هم جمع می شوند، مهارت های فردی خود را ارتقا داده و آنها را توسعه می دهند.

در ضمن اعضای این استارتاپ ها در شبکه های سازمانی و شرکت های جدیدی دارای روابط زیادی هستند. به همین دلیل نیز می توانند پروژه های جدید را به افراد و دوستان خود معرفی کنند. کسب و کارهای کوچک اگر در این دوران در چنین فضاهایی حضور داشته باشند می توانند خود را از رکود نجات دهند، زیرا می توانند شبکه سازی کرده و تعاملات سازنده ای با شرکت ها، دیگر استارتاپ ها و سرمایه گذاران داشته باشند. اگر به این مواد توجه کنید حتماً اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا را متوجه خواهید شد.

اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا 5879845120000

صرفه جویی در هزینه ها

همانگونه که گفته شد، شیوع بیماری کرونا باعث شده تا کسب و کارها، مخصوصاً کسب و کارهای کوچک با رکود مواجه شوند. این موضوع، مشکلات عدیده ای را برای آنها به وجود آورده است. با کمبود کار، کم شدن فروش و مشکلات دیگری که ایجاد شده است، هزینه های سنگین نیز می تواند کمر این کسب و کارها را شکسته و آنها را با شکست مواجه کند. این در حالی است که با حضور در فضای کار اشتراکی، این استارتاپ ها می توانند تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنند و در عین حال نیز به تمامی آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند. با حضور در این فضاها، بسیاری از هزینه ها حذف شده و کسب و کارها با کمبود بودجه مواجه نخواهند شد.

امکان ایجاد نرمال های نوین

در این دوران، مشتریان و مصرف کنندگان نیز رفتارهای خود را تغییر داده اند. تمامی این تغییر رفتارها، نتیجه شیوع این بیماری منحوس است. به عنوان مثال، مردم دیگر برای خرید مایحتاج خود ترجیح می دهند آنها را به صورت آنلاین خریداری کنند. این رفتارها با این که به صورت یکباره و تحت تأثیر شرایط جدید ایجاد شده است؛ اما احتمال می رود به یک عادت تبدیل شده و حتی پس از پایان این همه گیری نیز ادامه دار باشند. به همین دلیل کسب و کارها باید خود را با این تغییرات سازگار کنند. یکی از روش هایی که کسب و کارها می توانند به صورت مؤثر، فکری به حال این تغییرات کنند فضاهای کار اشتراکی است. این مشاغل می توانند با استفاده از تجربه اعضا و ایده افکار خلاق، روش هایی برای افزایش فروش خود پیدا کرده و ایده های درخشانی را اجرا کنند. این مورد، خود از مهمترین موارد اهمیت فضای کار اشتراکی در دوران کرونا به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *