دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی چیست

دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی 254575651645641

اگر به عنوان فریلنسر، محقق یا صاحب یک استارتاپ و یا یکی از اعضای دیگر کسب و کارهای نوین، کار می کنید حتماً نام فضای کار اشتراکی به گوشتان خورده است. این فضاها با توجه به مزیت هایی که برای این کسب و کارها دارند، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اند. این استقبال در سال های اخیر، افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل تحقیق و بررسی ها در زمینه فعالیت و تأثیرات این مراکز، گسترش یافته است. یکی از موضوعات این بررسی ها، مربوط به بهره وری کارمندان در این فضاها است. طبق این بررسی مشخص شده است کارکنان در این محیط ها دارای بهره وری بیشتری هستند. دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی بسیار متنوع است که هر کدام به سهم خود، تأثیر مثبتی بر راندمان کاری، میزان تمرکز و عملکرد کلی افراد می گذارند. در ادامه با این دلایل، بیشتر آشنا خواهیم شد.

دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی 254575651645641

توجه به ارزشمند بودن کار خود

در محیط های کسب و کار سنتی، افراد حتی در صورت نداشتن علاقه به کاری که انجام می دهند، مجبور به انجام آنها هستند. این در حالی است که در فضاهای کار اشتراکی، تیم هایی حضور دارند که ایده خود را به یک کسب و کار تبدیل کرده اند، بر اساس علاقه و خواست خود وارد این استارتاپ شده اند و هم اکنون نیز به کاری مشغولند که به آن علاقه دارند. بر اساس پرس و جوهایی که از افراد حاضر در این فضاها انجام شده است، تمامی آنها برای کار خود ارزش قائلند و با علاقه، نسبت به انجام آنها اقدام می کنند. از این رو تمایل دارند این کار را با تمام وجود انجام داده و به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند. همین ویژگی ها باعث می شود تا فضای کار اشتراکی، منشأ پیدایش کسب و کارهای موفق باشد.

داشتن شبکه ارتباطی مناسب

یکی دیگر از دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی این است که اعضای تیم ها در این فضاها با افرادی در ارتباط هستند که همگی برای موفقیت استارتاپ خود تلاش می کنند. تصور کنید که کارمند یک شرکت با فضای کار سنتی باشید. حتماً تصور آن نیز برای شما کسل کننده خواهد بود، زیرا اعضای شرکت در اتاق ها و میزهای جداگانه فعالیت دارند و هر روز مجبورند یک سری کار را به صورت تکراری انجام دهند. این در حالی است که وقتی وارد فضای کار اشتراکی می شوید افرادی را مشاهده می کنید که در تکاپو برای پیش بردن امور استارتاپ خود هستند.

این فضای پویا باعث می شود تا روحیه شما نیز تقویت شده و شما نیز ناخود آگاه در تلاش باشید تا کارهای خود را به سرعت و با کیفیت بالا انجام دهید. حضور در چنین محیط هایی روحیه شما را سرزنده می کند و بعد از مدتی خواهید دید که چقدر روحیه شاد و سرحالی دارید. شما می توانید با افراد حاضر در این جمع، ارتباط برقرار کرده و حتی بیرون از این محیط نیز با آنها در ارتباط باشید.

دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی 554654556747

برخورداری از کمک افراد حاضر در فضای کار اشتراکی

هر کدام از استارتاپ هایی که در فضای کار اشتراکی مشغول به کار هستند، زمینه کاری متفاوتی دارند. به همین دلیل نیز اعضای آن دارای تخصص های جداگانه ای می باشند. وقتی شما با این افراد ارتباط برقرار می کنید می توانید از تجربیات و تخصص آنها نیز استفاده کنید. این افراد زمانی که شما با مشکلی مواجه می شوید می توانند به شما در رفع آن، مشاوره دهند و یا به صورت فیزیکی، این مشکل را برطرف کنند. به همین سبب می توان یکی از دلایل پیشرفت کارمندان در فضای کار اشتراکی را برخورداری از کمک افراد حاضر در این محیط ها دانست.

تمرکز بیشتر در محیط کار باعث پیشرفت می شود

حضور در محیط منزل و یا مکان هایی چون کافه و … و انجام کار در این فضاها می تواند تمرکز شما را به هم بریزد. در فضای کار اشتراکی قوانینی وجود دارد که با رعایت آنها، کسب و کارها به هنگام کار نباید مزاحم هم شوند. از این رو جو این محیط ها برای تمرکز بر روی امورات استارتاپ، بیشتر خواهد بود. در ضمن زمانی که شما مشاهده کنید افراد زیادی در حال کار کردن هستند و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند قطعاً شما نیز سعی خواهید کرد بر روی کار خود تمرکز کرده و آنها را به نتیجه برسانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *