چه استارتاپ های جدیدی می توان در ایران راه اندازی کرد؟

دنیای امروز دائم در حال رشد و پیشرفت است. امروزه همه افراد جامعه به کسب و کارها و پلتفرم هایی نیاز دارند که کار را برای آنها راحت تر کند. با توجه به این امر، در کشور ایران نیز روز به روز بر تعداد کسب و کارهایی که درصدد رفع نیازهای مردم هستند افزوده می شود؛ اما باز هم استارتاپ هایی هستند که در کشورهای مختلف راه اندازی شده و توانسته به بسیاری از کارهای مردم رسیدگی کنند؛ اما هنوز این استارتاپ ها در ایران، راه اندازی نشده اند. برای ایده دهی به آن دسته از جوانانی که در پی ایده ای ناب برای تأسیس یک کسب و کار نوین هستند، در این مطلب به بررسی ایده استارتاپی جدید که در ایران، قابلیت اجرا دارند خواهیم پرداخت.

ایده استارتاپی جدید 8765464534312

سبک زندگی مناسب

یکی از چالش هایی که خانواده های ایرانی با آن روبرو هستند نداشتن سبک زندگی مناسب است. امروزه اکثر خانواده ها و افراد، سبک زندگی سالمی ندارند. این موضوع می تواند ایده ای باشد برای راه اندازی یک استارتاپ سبک زندگی مناسب. شما می توانید نرم افزار و یا سایتی طراحی کنید و در آن به ارائه نکات مهم در داشتن سبک زندگی سالم بپردازید. شما می توانید در این سایت از چند متخصص تغذیه و روانشناس معتبر هم بهره بگیرید. به این ترتیب می توانید میزان کالری مواد غذایی و این که مصرف آنها چه مزیت و معایبی برای افراد دارند را به آنها گوشزد کنید. این موضوع می تواند در سلامت جسمی آنها مؤثر باشد.

در ضمن می توانید به افرادی که از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه هستند کمک کنید. افراد با استفاده از نرم افزار شما می توانند دغدغه های فکری و روانی خود را پایان داده و زندگی شادی را تجربه کنند. این استارتاپ در کشورهای مختلفی راه اندازی شده و مود استقبال عمومی قرار گرفته است. از این رو می تواند یک ایده استارتاپی جدید در ایران نیز باشد.

 

مدیریت اقتصادی

یکی دیگر از ایده هایی که می توان آن را در کشور اجرا کرد، راه اندازی استارتاپ مدیریت اقتصادی است. این پلتفرم می تواند به افراد در مدیریت هزینه ها کمک کند. با استفاده از این پلتفرم، افراد قادر خواهند بود، هزینه ها و وضعیت اقتصادی خود را تنظیم کرده و با مشکل مالی مواجه نشوند. در ضمن شما می توانید به عنوان بنیانگذار استارتاپ مدیریت اقتصادی، کارت های اعتباری به مشتریان خود ارائه دهید تا تراکنش های خود را با استفاده از این کارت ها انجام دهند. البته لازم به ذکر است که در این مورد باید با بانک ها و مؤسسات مالی معتبر، وارد همکاری شوید.

ایده استارتاپی جدید 5645452132

خانه مدرن

امروزه در شهرهای بزرگ، آپارتمان ها دارای فضای کمی هستند. علاوه بر آن، لوازمی که در منازل مورد استفاده قرار می گیرند نیز روز به روز در حال افزایش می باشند. این موضوع باعث شده تا افراد از کم جا بودن منزل خود، رضایت نداشته باشند. شما می توانید این چالش را به یک فرصت تبدیل کرده و اقدام به راه اندازی استارتاپی در این زمینه نمایید. در این ایده استارتاپی جدید، نرم افزاری طراحی می شود که با استفاده از آن می توان فضای اتاق ها را به گونه ای طراحی نمود که همه چیز در سقف جای بگیرد. شما می توانید با در دست داشتن نقشه منازل، تخت خواب، کمد دیواری و … را در سقف منزل تعبیه کرده و نصب کنید. این استارتاپ در کشورهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و امتحان خود را پس داده است.

سرمایه گذاری بهینه

یکی دیگر از ایده های ناب استارتاپی، مربوط به ایده ای است که در آن ، سرمایه گذاری به صورت بهینه برای همه امکان پذیر می شود. این استارتاپ با اتوماتیک کردن تمام مراحل سرمایه گذاری، شرایطی را برای همه به وجود می آورد که بتوانند حتی با سرمایه بسیار کم هم سرمایه گذاری کنند.

مدیریت هتل های مستقل

حتماً شما هم این موضوع را تجربه کرده اید که در زمان مسافرت، نمی دانید کدام هتل چه امکاناتی را در اختیار شما می گذارد و از هزینه و نحوه رزور آن بی خبر هستید. با راه اندازی یک استارتاپ مدیریت هتل، می توان به این دغدغه پایان داد. در این استارتاپ می توان به مشتریان در رزرو هتل، تأمین امکاناتی نظیر نهار، صبحانه و شام، وای فای، نظافت اتاق و … کمک کرد. این ایده استارتاپی جدید قطعاً با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *