ایده های جذاب برای طراحی داخلی فضای کار اشتراکی

ایده های جذاب برای طراحی داخلی فضای کار اشتراکی 65453413543584

امروزه تمامی کارشناسان و مدیران به این نتیجه رسیده اند که افزایش بهره وری کارمندان با طراحی محیطی دل انگیز، امکان پذیر است. از این رو در تمامی دفاتر کار اعم از فضای کار اشتراکی، همه به دنبال ایده های جذاب و ناب هستند. طراحی داخلی فضای کار اشتراکی می تواند اعضای تیم های حاضر در این محیط را به وجد آورده و با تقویت روحیه آنها، میزان بهره وری را افزایش دهد. برای این که با برخی از ایده های جذاب برای دکوراسیون فضای اشتراکی آشنا شوید، دعوت می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

مبلمان هوشمند، راحتی برای اعضا به ارمغان می آورند

امروزه شاهد پیشرفت فناوری در تمامی حوزه ها هستیم. طراحی و تولید مبلمان اداری نیز از این موضوع بی نصیب نمانده است. در بازار مبلمان اداری، تجهیزاتی وجود دارند که به صورت هوشمند ساخته شده اند. مثلاً میزهایی طراحی و ساخته شده است که به کاربر اخطار می دهند که بدن آنها نیاز به کش و قوس دارد. همچنین صندلی هایی طراحی شده است که از قوز کردن کاربران، جلوگیری می کند. استفاده از این نوع مبلمان اداری در فضای اشتراکی، یکی از ایده های جذابی است که برخی از استارتاپ های بزرگ از آن استقبال کرده اند. در نتیجه استفاده از این نوع مبلمان، شاهد افزایش بهره وری اعضا و ارتقای سطح سلامت آنها خواهیم بود.

ایده های جذاب برای طراحی داخلی فضای کار اشتراکی 65453413543584

موجودات زنده، دوست شما هستند

انسان ها به صورت ذاتی به موجودات و طبیعت، عشق می ورزند. یکی از ایده های جذاب برای دکوراسیون فضای اشتراکی از همین عشق، سرچشمه می گیرد. شما می توانید با استفاده از المان های طبیعی هم به دیبایی محیط کار کمک کرده و هم ارتباط و تعامل افراد با طبیعت را افزایش دهید. تصور کنید در محیطی کار می کنید که انواع گل و گیاه در آن وجود دارند. این منظره می تواند شما را به وجد آورده و شور و اشتیاق کار را در شما افزایش دهد. امروزه فضاهای کاری معروفی از این ایده استفاده کرده و بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده اند. استفاده از آکواریوم های بزرگ و کوچک نیز می تواند مورد خوبی برای اجرای این ایده باشد.

اشکال انتزاعی، روح جدیدی در محیط می دمند

اگر به تصاویر فضاهای اشتراکی مدرن در دنیا نگاه کنید متوجه می شوید که در اکثر آنها از تجهیزات و تابلوهای انتزاعی استفاده شده است. این نوع دکوراسیون در جلب ذهن ها و ارتقای سطح تفکرات خلاق، بسیار موثر است. استفاده از مبلمان انتزاعی و تابلوهایی با طرح انتزاعی می تواند ذهن را به چالش کشیده و قدرت تفکر در افراد را افزایش دهد. از این رو امروزه در طراحی داخلی برخی فضاهای اشتراکی شاهد استفاده از شکل های خاص نظیر اشکال خمیده هستیم. این کار به سلامت روحی و جسمی افراد کمک کرده و ذهن ها را آرام می کند. شما نیز می توانید با استفاده از ایده های جذاب برای دکوراسیون فضای اشتراکی، فضایی خاص ترتیب داده و میزان تقاضا برای ورود به آن را افزایش دهید.

ایده های جذاب برای طراحی داخلی فضای کار اشتراکی 4586542315246

به محیط زیست کمک کنید

یکی دیگر از ایده های جذابی که در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، توجه به مسئله بازسازی مکان ها و استفاده از وسایل بازیافتی برای طراحی مبلمان فضای کار اشتراکی است. با این کار می توان از تأثیرات منفی انسان ها بر محیط زیست، کاسته و سلامت و زیبایی را دوباره به آن هدیه داد. این کار خلاقانه می تواند بهترین تأثیر را بر استارتاپ ها گذاشته و حتی تفکر خلاق را در آنها تقویت کند. با توجه به افزایش تأثیر تخریبی انسان ها در محیط زیست، چند سالی است که این ایده مورد توجه صاحبان فضای کار اشتراکی قرار گرفته است.

نور طبیعی بهترین منبع نور

استفاده از نور طبیعی در محیط نیز ایده خوبی است. نور آفتاب می تواند همانند نوش دارویی باشد که روح ها را جلا داده و افراد را برای کار، سرحال تر می کند. دکوراسیون فضای اشتراکی باید به گونه ای باشد که بیشتری بهره وری از نور طبیعی در آن صورت گیرد.

تلفیق طراحی مدرن و کلاسیک

از دیگر ایده های جذاب برای دکوراسیون فضای اشتراکی می توان به تلفیق طراحی مدرن و سنتی اشاره کرد. با استفاده از صنایع دستی قدیمی و تابلوها و مجسمه های مدرن می توانید جلوه ای زیبا در محیط ایجاد نمایید. این کار، افراد حاضر در محیط را به تفکر وا می دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *