کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی کدامند؟

کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی 45266521310.

بخش کشاورزی به عنوان یکی از حوزه های مستعد برای راه اندازی استارتاپ ها به حساب می آید. خدمات این استارتاپ ها باعث می شود تا سود بیشتری نصیب کشاورزان شده و شرکت ها نیز بتوانند به سودآوری قابل قبولی برسند. ایده های جذابی که در این استارتاپ ها به اجرا درمی آیند سوددهی شرکت ها و کارخانه ها را تضمین کرده و باعث ارائه محصولات با کیفیت بالا در بازار می شوند. در ادامه به معرفی کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی در ایران و برخی از کشورهای دیگر می پردازیم.

کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی 45266521310.استارتاپ کشاورزی آنلاین

استارتاپ کشاورزی آنلاین با استفاده از تیمی مجرب و ابزارهای مدرن، زمینه ای مناسب برای فروش محصولات کشاورزی فراهم کرده است. با استفاده از سرویس هایی که در این استارتاپ به مشتریان ارائه می شود، کاربران می توانند از کیفیت محصولات خریداری شده و قیمت مناسب آنها، مطمئن باشند.در ضمن این سامانه، مشاوره هایی را به صورت رایگان به خریداران رائه می نماید.

استارتاپ کشت کالا

خدمات این استارتاپ مربوط به فروش محصولات  و تجهیزات کشاورزی به صورت نقدی می باشد. به دلیل این که این کسب و کار نوین، تمامی محصولات و تجهیزات را پوشش می دهد دست داشتن واسطه ها در فروش این محصولات حذف شده است. این به معنی آن است که کاربران می توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت های پایینی خریداری کنند. بر همین اساس استارتاپ کشت کالا به عنوان یکی از کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی شناخته می شود.

استارتاپ بازارگام

استارتاپ بازارگام به صورت تخصصی، در زمینه فروش و توزیع میوه فعالیت می کند. این استارتاپ با گروه تعاونی پیشگامان همکاری دارد و توانسته روند رو به رشدی داشته باشد. در این کسب و کار، میوه ها از باغات مختلفی جمع آوری می شوند و بعد از بسته بندی، در بازارهای تهران و سایر استان ها توزیع می گردند. از آن جایی که در این استارتاپ، میوه به صورت مستقیم از باغداران خریداری می شوند قیمت آنها به صورت مناسب تعیین می گردد.

کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی 24501137895استارتاپ کشمون

کشمون یکی از کاربردی ترین استارتاپ هایی است که در ایران و در حوزه خرید و فروش زعفران فعالیت می کند. این استارتاپ با فراهم کردن بستری مناسب، روند خرید زعفران را برای کاربران آسان تر کرده است. شما می توانید با استفاده از خدمات این سامانه، زعفران را به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری کنید. به این ترتیب با حذف واسطه ها، هم کشاورزان به سود قابل قبولی می رسند و هم شما می توانید زعفران را با قیمت مناسبی خریداری کنید. همین ویژگی ها سبب شده تا کشمون از مشتریان زیادی برخوردار بوده و به عنوان یکی از کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی شناخته شود.

استارتاپ AcCode

این استارتاپ که در آمریکا فعالیت می کند، سرویس های خود را به باغداران و صاحبان تاکستان ها ارائه می کند. سیاست این کسب و کار به این گونه است که از همان مراحل ابتدای کشت انگور از باغداران حمایت می نماید و این حمایت را تا برداشت محصول باغ، ادامه می دهند. مدیران این شرکت به صاحبان تاکستان ها کمک می کند تا محصولی با کیفیت بالا تهیه کنند. به این ترتیب باغداران به هنگام برداشت انگور از باغات خود، به سود قابل توجهی خواهند رسید. البته لازم به ذکر است که این استارتاپ نیز با فروش این محصولات، سوددهی بسیار بالایی دارد. خدمات این استارتاپ باعث شده تا باغاتی که تحت حمایت آن هستند بتوانند مرغوب ترین انگورها را در آمریکا داشته باشند.

استارتاپ AGERpoint

استارتاپ AGERpoint آمریکا نیز با توجه به عملکرد بسیار موفق خود، از کاربردی ترین استارتاپ های کشاورزی به حساب می آید. این کسب و کار، باغات مرکبات و آجیل را هدف قرار داده و آنها را مدیریت می کند. این استارتاپ در کار خود از اطلاعات و داده های به دست آمده از فعالیت ماهواره ها استفاده می کند. بر همین اساس نیز اطلاعات سودمندی در زمینه درختان، اندازه شاخ و برگ آنها و قطر تنه درختان و … به دست آورده است. با ارائه این اطلاعات به باغداران فعال در حوزه تولید مرکبات و آجیل، توانسته کیفیت محصولات این باغ ها و میزان محصولات آنها را ارتقاء دهد. کیفیت مناسب محصولات این باغ ها، هم موجب افزایش درآمد باغداران شده و هم سوددهی شرکت را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *