رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی

رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی 5428741106988

فضاهای کار اشتراکی را می توان جزو بهترین فضاها برای فعالیت کسب و کارهای نوپا در نظر گرفت. ویژگی های این محیط و امکاناتی که در اختیار استارتاپ ها قرار می دهد سبب شده تا در چند سال اخیر، میزان تقاضا برای عضویت در این فضاها افزایش پیدا کند. این محیط ها دارای فرهنگ مخصوصی هستند و قوانین خاص خود را دارند. افراد و تیم هایی که در این فضاها حضور پیدا می کنند باید به قوانین و فرهنگ آن احترام بگذارند. در این مطلب سعی داریم به برخی رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی اشاره کنیم تا با دانستن آنها، از انجام چنین رفتارهایی خودداری کرده و بتوانید در این فضاها، بیشترین بهره وری را داشته باشید. رفتارهای ممنوع در فضای کار مشترک، عبارتند از:

خودنمایی

یکی از رفتارهایی که در فضای کار اشتراکی باید از انجام آن، خودداری کنید خودنمایی است. برخی افراد سعی دارند در هر جمعی که باشند با نشان دادن رفتارهای مختلف، خود را در معرض توجه قرار دهند. در حالی که این اخلاق از سوی بسیاری از افراد دیگر، اصلاً قابل قبول نیست. افراد و تیم هایی که عضو فضای کار اشتراکی هستند برای انجام امورات مربوط به کسب و کار، در این محیط حضور پیدا می کنند؛ بنابراین هر چیزی که تمرکز آنها را به هم بریزد موجب آزار و اذیت آنها شده و رفتاری ممنوعه محسوب می شود. پس سعی کنید هیچ گاه با انجام رفتارهایی نظیر بلند بلند خندیدن، صحبت کردن با صدای بلند و رفتارهایی از این قبیل، خودنمایی نکنید.

رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی 5428741106988

تعریف داستان زندگی شخصی

بیشتر متقاضیان فضای کار اشتراکی، خانم ها هستند. این افراد برای این که بتوانند در یک فضای امن و سرزنده فعالیت کنند فضای کار اشتراکی را به عنوان دفتر کار خود انتخاب می کنند. برخی از این خانم ها (البته این موضوع در مورد برخی آقایان هم صدق می کند) دوست دارند بدون هیچ دلیلی داستان های غم انگیز زندگی خود را برای همه تعریف کنند. در حالی که این کار یکی از رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی است. دلیلی ندارد افرادی که برای کار در یک محیط جمع شده اند، کار و بار خود را رها کرده و به داستان های شما گوش کنند. این کار باعث می شود تا همه آنها از کار و زندگی بیافتند و روحیه آنها تضعیف شود.

حضور در فضای کاراشتراکی بدون داشتن هدف

یکی از بزرگترین مزیت هایی که فضای کار اشتراکی برای همه کسب و کارهایی که در آن حضور پیدا می کنند دارد، ایجاد فضایی پویا و امکان برقراری ارتباط سیستماتیک می باشد. در این فضاها می توانید با سرمایه گذاران مختلفی آشنا شده و برنامه ای برای رشد استارتاپ داشته باشید. ورود بدون هدف به فضای کار اشتراکی، یکی از رفتارهایی است که نه مدیر فضا و نه تیم های حاضر در آن نمی توانند آن را تحمل کنند. با هدف و آینده نگری وارد این محیط ها شده و سعی کنید با نشان دادن رفتارهای مناسب، اعتماد و اعتبار کسب کنید. به این ترتیب می توانید موفق شده و الگویی برای دیگران باشید.

رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی 5487445651321200

عدم ارسال پیام های تکراری

تمامی اطلاعات تیم ها و افراد حاضر در فضای کار اشتراکی در اختیار مدیر این فضا قرار دارد. برخی از کسب و کارهایی هم که با هم ارتباط برقرار کرده و رابطه صمیمی دارند به اطلاعات و شماره تماس های همدیگر دسترسی دارند؛ اما این دلیلی نمی شود تا به استارتاپ و کسب و کارهایی که شماره تماس آنها در اختیار شما است پیام های تکراری بفرستید. این پیام ها چه در قالب تبلیغات و چه با عناوین دیگر، ممکن است باعث آزار و اذیت آنها شود. بر همین اساس هم این رفتار جزو رفتارهای ممنوعه در فضای کار اشتراکی به حساب می آید. شما می توانید برای کمک به آنها و پشتیبانی از این استارتاپ ها، با آنها در تماس باشید.

عدم حضور در کلاس ها و جلسات

در فضای کار اشتراکی، کلاس ها و جلساتی در جهت بهبود وضعیت استارتاپ ها و دیگر کسب و کارها برگزار می شود. لازم است شما نیز به عنوان یکی از اعضای این محیط در چنین جلساتی شرکت کنید؛ در غیر این صورت نخواهید توانست کسب و کار خود را مطرح کرده و توانمندی های خود را نشان دهید. با شرکت نکردن در این کلاس ها، خود را از کسب اطلاعات مفید، محروم کرده و بهره وری مناسبی نخواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *