ایده استارتاپ در دوران کرونا

ایده استارتاپ در دوران کرونا 32646151321423

استارتاپ ها دارای ساختار و ویژگی هایی هستند که از هر موقعیتی می توان برای راه اندازی آنها، ایده گرفت. امروزه دنیا در حال نبرد با ویروس کووید 19 است. این ویروس توانسته در طول یک سال گذشته، بر دنیا حکومت کرده و تمامی کسب و کارها و زندگی ها را تحت تأثیر قرار دهد. حال که رعایت پروتکل های بهداشتی، لازم است و افراد زیادی در قرنطینه به سر می برند، موقعیتی فراهم شده تا برخی از ایده ها را بتوان اجرایی کرد. افراد زیادی هستند که در این شرایط به دنبال ایده نابی می گردند تا کسب و کاری راه اندازی کنند و در کنار آن، به رفع برخی از نیازهای انسان ها کمک نمایند.  در این مطلب به معرفی چند ایده استارتاپ در دوران کرونا پرداخته ایم. شما نیز می توانید با استفاده از این ایده ها و یا ایده هایی از این قبیل می توانید در این دوران در خانه نشسته و کسب درآمد کنید.

ایده استارتاپ در دوران کرونا 32646151321423

درست کردن ماسک

ماسک یکی از لوازم پر مصرف در این دوران کرونایی است. شما می توانید در منزل و یا در یک کارگاه کوچک، استارتاپی راه اندازی کرده و به تولید ماسک مشغول شوید. با این که این کار به تخصص و تبحر نیاز دارد؛ اما شما می توانید با استفاده از پیج های آموزشی مختلفی که در این زمینه راه اندازی شده اند تولید این محصول را یاد گرفته و با تهیه تمامی لوازم و دستگاه های مورد نیاز، به تولید ماسک بپردازید. این استارتاپ می تواند درآمد بالایی در این دوران برای شما به ارمغان بیاورد. البته باید بازاریابی مناسب انجام داده و با طمع زیاد وارد این عرصه نشوید. با این کار، هم درآمد زایی کرده اید و هم به سلامت هم نوعان خود کمک می کنید.

راه اندازی پیج آشپزی

چنانچه به دنبال ایده استارتاپ در دوران کرونا می گردید و دست پخت خوبی دارید باید از این فرصت استفاده کنید. شما می توانید در یوتیوب و یا اینستاگرام، پیجی ایجاد کرده و نحوه تهیه انواع غذاها را آموزش دهید. اگر در این شبکه های اجتماعی فعالیت دارید می توانید تعدادی از این پیج ها را بررسی کنید تا متوجه شوید که افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند. شما می توانید با آموزش غذاهای محلی یا مدرن و همچنین ارائه راهکارهای ناب، تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش داده و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در ضمن می توانید تبلیغات کرده و سفارش پخت انواع غذا، فینگر فود و کیک و شیرینی را پذیرفته و درآمد خود را چندین برابر نمایید.

ایده استارتاپ در دوران کرونا 5442513245645

ساخت جعبه های کادویی

ساخت جعبه کادویی یکی دیگر از چند ایده استارتاپ در دوران کرونا می باشد. شما می توانید با استفاده از پیج های آموزش این محصولات و یا شرکت در کلاس های مجازی و یا دیگر روش ها، طرز ساخت این محصولات را بیاموزید. می توانید تمامی تجهیزات و مواد اولیه ساخت جعبه ها را تهیه کرده و بدون این که وقت خود را تلف کنید، اقدام به ساخت جعبه های کادویی در ابعاد و رنگ های مختلف نمایید. کافی است ایده های خلاقانه ای در این کار استفاده کنید تا مشتریان خود را به راحتی پیدا نمایید. برای یافتن مشتری می توانید پیجی در شبکه های مجازی ایجاد کرده و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید. به این ترتیب می توانید از همه جای کشور، مشتری پیدا کنید.

تهیه و پخش لوازم بهداشتی و دارو

بیشتر افراد با توجه به شرایطی که در جامعه حاکم است می ترسند برای خرید لوازم بهداشتی و تهیه داروهای خود، به بیرون از منزل مراجعه کنند. شما می توانید استارتاپی را راه اندازی نموده و این لوازم و داروها را تهیه کرده و درب منزل تحویل دهید. این استارتاپ حتماً مشتریان زیادی خواهد داشت. زیرا افرادی که مریض هستند و یا در منزل از بیماری نگه داری می کنند نمی توانند در این شرایط به بیرون از منزل بروند. در نتیجه شما می توانید با راه اندازی این استارتاپ، هم کسب و کاری برای خود دست و پا کنید و هم به یکی از نیازهای افراد جامعه پاسخ بدهید.

این موارد، تنها چند مورد از ایده استارتاپ در دوران کرونا است. اگر کمی خلاقیت و نوآوری داشته باشید می توانید ایده های جذاب دیگری پیدا کرده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *