راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی مناسب

راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی 4521007896

راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی به شما کمک می کند تا بهترین فضا را برای کار خود، انتخاب کنید. با توجه به این که فضای کار اشتراکی در سال های اخیر مورد توجه اکثر بنیانگذاران استارتاپ ها و فریلنسر و … قرار گرفته است لازم دیدیم در این مطلب در مورد نحوه انتخاب این فضاها و همچنین ویژگی هایی که باید به هنگام انتخاب فضای کار اشتراکی، در نظر بگیرید توضیحاتی ارائه کنیم. با مطالعه این مقاله متوجه تأثیر ویژگی های فضای کار مشترک بر کسب و کار خود شده و متوجه خواهید شد که به هنگام اجاره این فضاها باید به چه نکاتی توجه نمایید.

راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی  21000497620نکات مهم در انتخاب فضای کار اشتراکی

شاید به نظر برسد با وجود تعدد فضای کار اشتراکی در سطح شهرها، انتخاب یک فضای مناسب کار، بسیار راحتی است. بله درست حدس زده اید! اما توجه داشته باشید که این امر زمانی امکان پذیر است که تمامی جوانب کار را سنجیده و به ویژگی های فضای انتخابی خود، دقت کرده باشید. طبق راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی، شما باید به هنگام انتخاب این نوع فضای کار به نکات مختلفی توجه کنید. این نکات به شرح زیر می باشند:

جو فضای کار

جوی که در فضای کار اشتراکی، حاکم است ناخودآگاه بر کسب و کار شما تأثیر خواهد گذاشت. از این رو توصیه می شود به هنگام انتخاب یک فضای مناسب، به جو فضای کار اشتراکی توجه کنید. فضایی که دارای جوی پویا و سازنده باشد قطعاً موجب تقویت روحیه کارآفرینی شده و شما را به تلاش بیشتر، وادار می کند. همچنین موجب می شود تا شما در کسب و کار خود، خلاقیت به خرج داده و روز به روز بر روی موفقیت کسب و کار خود، تمرکز بیشتری داشته باشید.

تجهیزات

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی به آن پرداخته شده است، سطح خدمات و تجهیزاتی است که در این فضاها ارائه می شود. با این که در تمامی فضاهای کار اشتراکی، تجهیزاتی چون اینترنت، میز و صندلی و اتاق کنفرانس، ارائه می شود؛ اما ممکن است کسب و کار شما به گونه ای باشد که به تجهیزات دیگری نیز نیاز داشته باشد. پس باید در مورد این تجهیزات نیز از صاحبان فضای کار اشتراکی بپرسید. پرس و جو کنید که آیا در این مراکز، تجهیزاتی نظیر شارژر، پروژکتور و … نیز ارائه می شود یا نه.

امنیت فضا کار

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب فضای کار اشتراکی باید به آن توجه کنید امنیت این مکان است. در فضای کار اشتراکی، افراد و تیم های زیادی حضور دارند و در حال فعالیت می باشند؛ بنابراین باید اطمینان داشته باشید زمانی که برای صرف نهار، میان وعده یا استراحت و یا به هنگام شب و مراجعه به منزل، این محیط را ترک می کنید وسایلتان در امنیت باشند. برای اطمینان از این موضوع می توانید تجهیزات امنیتی این محیط را بررسی کنید. این نکته در مورد فضاهای کار اشتراکی که به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی 4521007896چیدمان فضا

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی به آن پرداخته شده است نحوه چیدمان این محیط می باشد. طرح بندی این فضا باید به گونه ای باشد که تمرکز کافی بر روی کارهایتان داشته باشید. همچنین باید به هنگام نیاز بتوانید جای خود را تغییر دهید. برخی از افراد با این تغییرات می توانند بهره وری خود را افزایش دهند؛ بنابراین نوع چیدمان و انعطاف پذیری در طرح بندی، می تواند یک عامل مهم در انتخاب فضای کار اشتراکی باشد.

ارائه خدمات در زمان های مختلف

به خدماتی که در این مراکز در اختیار شما قرار می گیرد توجه کنید. وجود کارگاه های آموزشی، افرادی متخصص جهت ارائه مشاوره، پرینتر، پروژکتور و … از جمله تجهیزاتی است که در برخی از فضاهای کار اشتراکی به افراد ارائه می شود. پس اگر به این تجهیزات نیاز دارید باید به راهنمای انتخاب فضای کار اشتراکی توجه کرده و خدمات ارائه شده در آن را بررسی کنید. در ضمن بررسی کنید که آیا می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به این مرکز دسترسی باشید یا نه.

هزینه ها

دریافت تمامی خدمات در فضاهای کار اشتراکی، مستلزم پرداخت هزینه می باشد. بررسی کنید که کدامیک از فضاهای انتخابی شما با هزینه مناسب تری، خدمات باکیفیت ارائه می کند. این فضا را انتخاب کرده و در محیطی ایده آل به امورات کاری خود رسیدگی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *